یکشنبه، خرداد ۰۲، ۱۳۸۹

ما اشتباه به دنیا آمدیم ...

هنوز وقتی با یک شوک مواجه می شوم و نمی دانم با حجم ناامکانش چه کنم...
هنوز وقتی درها همه بسته می شوند و من پشت آن همه در بسته نفسم بند می آید...
هنوز مثل همان روزهای کودکی ام که حجم اندوه را در یک اشک ممتد افشا می کردم و...
هنوز روزهای تلخم تو را می خواهد!
چقدر حیف که نیستی که نازم را بکشی و بلند جوری که همه بشنوند بگویی: درست میشه عزیز جان! پناه بر خدا درست میشه عزیز جان!
دلم یک عاشقانه آرام می خواهد از جنس ناب تومریم بانو ! هنوز روزهای تلخم تو را می خواهد!هر وقت با یک شوک مواجه می شوم و نمی دانم با حجم ناامکانش چه کنم... هر وقت درها همه بسته می شوند و من پشت آن همه در بسته نفسم بند می آید...
هر وقت...

تمام تنم تیر می کشد !

۴ نظر:

  1. مااشتباه به دنیا آمدیم یعنی؟

    پاسخحذف
  2. دل من هم يك عاشقانه ي آرام مي خواهد...

    پاسخحذف
  3. من هم می خواهم عاشقانه ی آرام.

    پاسخحذف
  4. ما راهمان را اشتباه رفتیم این اشتباه من و هم نسلان من است که امروز توپشت درهای بسته نفس می کشی.
    و منو ما سالهاست که بی اکسیژن نفس می کشیم وبه جرم عاشقانه ارام ارامتر از نجوا بر دار شده ایم

    پاسخحذف