پنجشنبه، دی ۳۰، ۱۳۸۹

گزاره هايي براي يك زندگي

مي گويد:‌بالاخره مياي يا نه؟
من سه تا نقطه مي فرستم برايش اما با تاكيد در دلم مي گويم: من همين جا مي مونم! 2 سال پيش چرا نرفتم! الانم به همون دليل نمي رم!
مي گويد: تو آدم كار دلي هستي! اينطور كار كردن زندگيت يه لنگ هواست.
من سكوت مي كنم به نشانه تائيد. يك خانه دارم كه امروز فردا بايد اجاره اش را بدهم! تلفن صاحب خانه را جواب نمي دهم! كيف پولم را مي زنند و من دم صف نانوايي مي فهمم! يك هفته برنامه خوابم به هم ريخته تا كارش را تمام كنم!‌به نرگس تاكيد مي كنم كه تخفيف مي دم 100 تومن!‌خب لابد بايد سكوت كنم دربرابر اين قضاوت!

مي گويد: من فقط به هر دوتاتون پيشنهاد مي كنم. خودتون مي دونين كه با هم چه رابطه اي داشته باشين!تو براي اون جذابي و...
من سكوت مي كنم. ظرفها را از سينك ظرفشويي بر مي دارم. سيب زميني ها را له مي كنم و او ادامه مي دهد. ناگهان نگاهش مي كنم. چرا؟؟؟
مي گويد: تو عين بچه تخسايي كه مي خوان يه ليتر آبو رو سر آدم خالي كنن!
نگاهش مي كنم.
اينجور ننه من غريبم بازي در نيار! ته خطيا!
به طرف صفحه كامپيوتر بر مي گردم و ... .

۳ نظر:

  1. سلام دوست عزیز. من و دوستم با توجه به علاقه و فعالیتی که در زمینه تاتر و گویندگی داریم تصمیم به تاسیس اولین وبلاگ صوتی کردیم.
    فایل های صوتی ما متشکل از شعر خوانی ، نمایش نامه خوانی ، نریشن داستان و ... البته با صدا و تدوین خودمون و البته کوتاه(ازنظر زمان هر فایل)است.
    از شما که به نظر علاقه مند به هنر هستید دعوت می کنم که به ما سر بزنید و نظرات سازندتون رو بگید.www.tanha-seda.blogfa.com

    پاسخحذف
  2. و من گم ميان سطور اين زندگي ...

    پاسخحذف
  3. میدونی فروغ جان به تکرار افتادیم ....

    پاسخحذف