چهارشنبه، دی ۰۹، ۱۳۸۸

تصویری که ثابت ماند!

نمی دانم چه خطابت کنم! حالا مهم هم نیست! اصلا اینکه تمام دیشب بغض داشتم برایت هم! این که مدام خوابت را می دیدم هم.
2 ساعت در پارک منتظرت ماندیم و من مدام فکر می کردم شاید ما تنها ادمهایی باشیم که اینگونه در سرمای پارک و کنار کارتون خوابها منتظرت نشستیم در تمام عمرت! در تمام عمرم! گفتند زن بارداری اینجا می خوابید و حالا هم شبی 2،3 ساعت مهمان این آتش و کارتون و فندک و ... است و ما منتظر بودیم تا ببینیمت!
کاش نمی دیدمت. کاش یک خاطره می ماندی برایم! خاطره ای از زنی با شکم برجسته که از التماس مردی که پدر بچه اش بود و انکار می کرد خسته شده بود! همین تصویر کافی بود برای همه عمرم: زنی با بچه ای معتاد در شکمش در سوز زمستان با دستمالهایی برای فروش! کاش نمی دیدمت سمیه! کاش همان سمیه می ماندی و دیشب من با خیال راحت به انتظار زینب می بودم!
همه آن لبخند و انرژی که برای دیدن ذخیره کرده بودم در آن خراب شده، خراب شد... دستت به کمر مانده بود و ارام راه می رفتی و می لرزیدی! 2 سال گذشته بود! همان بودی با اندکی تغییر در میزان مصرف! حالا اسمت زینب است و گدایی می کنی! مطمئنی بچه ات پسر است و معتاد!
گرم نمی شوم از دیشب! داشتم فکر می کردم آن لباس بچه هایی که برای دخترت که حالا 2 سالش شده آورده بودم پسرانه بود! آن بار هم مطمئن بودی جنین ات پسر است! آن بار هم گفتی بچه که به دنیا بیاید ترک کامل می کنی! ان بار هم ...

۷ نظر:

  1. salam foruq e aziz : doxtare hayat o eshgh! hanuz ham dastnevesgtehayat jandar ast o khandani!
    movazebe an ruhe hasat bash , agarche adamhai chon to ba hasasiyathayeshan hast ke zendegi ra mifahmand o misazand! mibusamat...

    پاسخحذف
  2. سلام گلم
    _____*#######*
    ___*##########*
    __*##############
    __################
    _##################_________*####*
    __##################_____*##########
    __##################___*#############
    ___#################*_###############
    ____#################################
    ______###########..سلام..###############
    _______#############################
    ________###########################
    __________### وبلاگ زيبايي داري..........######
    ___________####موفق و پيروز باشي.....#####
    ____________#### به منم سر بزن ######
    _____________#################
    ______________###############
    _______________###...باي...#####
    ________________##########
    _________________########
    __________________######
    __________________####
    __________________###
    __________________#

    پاسخحذف
  3. متاسفانه انگار من باید چند وقتی دست به دامن کافی نت شوم

    پاسخحذف
  4. داستان هميشگي و پايان ناپذير فقر..به شكل هاي گوناگون...تصويري كه ثابت ماند...فقر فرهنگي!

    پاسخحذف
  5. کسی چه میدونه ؟شاید این زینب ها و جنین هایشان ازهمه ی ما پاکترند !
    فروغ چه جوری میتونم نظر خصوصی بذارم برات ؟

    پاسخحذف
  6. 1
    همه چيز آماده بود.

    حتي براي آمدنت

    شاخه گلي نيز

    چيده بوديم...


    2
    اما ناگهان

    آمدند

    و سراسيمه گفتند:

    در حوالي جنون به باد رفته اي...


    3
    همه چيز آماده بود.

    حتي براي رفتنت

    شاخه گلي نيز

    چيده بوديم

    ياسي سپيد

    چون تنت...!

    پاسخحذف